Poradenství, audity a projektové řízení

Řízení bezpečnosti informací

 

  • únik důvěrných informací
    => ztráta důvěry zákazníka
  • pokuty (GDPR)
  • omezení provozu firmy 
  • minimalizace rizik a ochrana důvěrných informací 
  • zavedení plánů obnovy a kontinuity podnikání 
  • ochrana všech systémů obsahující důležitá data
  • penetrační testy
  • příprava Vaší společnosti na ISO 27001 certifikaci
  • GDPR
  • TISAX

  • hacking
  • ztrátě dat

  • důvody, hrozby.... rizika, dopady pro firmu 

IT a ekonomické informace

 

Nastavení systému reportingu

  • analýza informačních potřeb managementu
  • návrh reportingového balíčku – ukazatele, forma, grafika
  • efektivní konverze účetních dat do reportingu

Digitalizace oběhu účetních dokladů

  • návrh schvalovacích procesů a průvodce jejich digitalizací
  • nastavení interních elektronických podpisů
  • návrh řešení pro vytěžování dat

Business Intelligence

  • příprava datového skladu
  • zpracování dat z různých informačních systémů
  • příprava reportovací vrstvy
  • vytvoření reportů, dashoboardů, kostek a portálů
  • automatizace distribuce reportů

Vedení projektů



Nabízíme Vám naše kapacity a zkušenosti v oblasti řízení projektů - od komplexních změn a migrací IT prostředí, přes implementace informačních systémů až po kompletní přípravu IT infrastruktury na zelené louce nebo pro Vaši novou pobočku.​

Používáme zejména metodiky PMI a PRINCE2, SCRUM případně  metodiky specifické pro dané systémy (např. SAP, Infor LN apod.)​

V rámci projektového managementu pak zajišťujeme nebo koordinujeme:

  • definici rozsahu (scope) projektu
  • vytvoření  zadávací a projektové dokumentace
    organizaci výběrových řízení a  výběru subdododavatelů
  • vytvoření projektového plánu a koordinaci prací včetně vedení projektových porad a řídících výborů
  • návrh a realizace komunikačního plánu
  • příprava a sledování a rozpočtu
  • řízení kvality a rizik 

Licenční management


Analýza licenčního prostředí a návrh optimálního licenčního modelu v souladu s cíli společnosti:

  • CAPEX  vs. OPEX
  • Zařízení (PC) vs uživatel
  • Floating vs nodelock
  • Úspora nákladů

Prevence vysokých pokut při použití SW v rozporu s licenčním ujednáním.

Bezpečné zdroje instalací (viry, addware, malware).

Prevence porušování autorského práva zaměstnanci (např. detekce multimediálních souborů na HW).

Nástroje pro monitoring a správu nainstalovaného SW:

  • inventarizace licencí a nainstalovaného SW
  • zajištění dostupnosti licencí pro uživatele
  • analýza využití licencí => návrhy optimalizace licenčních poolů pro úsporu nákladů
  • správa licenčních a maintenance kontraktů

IT Service management


Nastavení IT processů dle mezinárodně uznávaných "Best Practice" ITIL.​

Incident management

  • obnovení normálního provozu v co nejkratším čase
  • minimalizace dopadu na business
  • zajištění nejlepší možné kvality a dostupnosti služeb​

Problem management

  • proaktivní předcházení incidentů
  • eliminace opakovaných incidentů
  • minimalizace dopadu výpadku služeb
  • analýza přesné příčiny vzniku výpadku

Change management

  • efektivní a rychlé řízení změn IT služeb
  • minimalizace počtu a dopadu výpadků spojených se změnou
  • implementace pouze skutečně potřebných změn

Release management

  • zpráva, plánování a kontrola implementace nových verzí softwaru a zákaznických prostředí
  • testování instalace nových verzí software a řízené nasazení do ostrého provozu

Integrace se zákazníky


Postaráme se Vám o analýzu, komunikaci a realizaci propojení do zákaznických sítí v oblastech:

  • automotive (VW Group - Škoda, VW, Audi, Seat, Lamborghini, BMW, Daimler, Zetor, TATRA)
  • engineering (STIHL, Linde)​ 

V oblasti samotné integrace Vám nabízíme:

  • návrh a realizace síťové infrastruktury dle standardů a požadavků zákazníka (poptávka síťové konektivity, Hardwaru nezbytného pro chod sítě a serveru, nastavení aktivních prvků - Firewall, Router, nastavení např.: VPN tunelu)
  • integrace prostředí do CAD aplikací (Catia, NX, Creo, SolidWorks)
  • zajištění vždy aktuálních SW nezbytných pro připojení/práci pro zákazníka
  • asistenci a koordinaci zákaznických auditů​

Samozřejmostí integrace je splnění a dodržení všech standardů a požadavků zákazníka.